Doorgaan naar hoofdcontent

Familie dagje KREADOE

Afgelopen donderdag was het weer zover de Kreadoe. Gezellig met zijn vijven in de bus richting Utrecht naar de Jaarbeurs voor de Kreadoe. Volgens mij is dit alweer mijn 15 de keer. Altijd leuk. Samen met mijn zusjes, moeder en mijn tante snuffelen we de beurs af. Op zoek naar spulletjes die we kunnen gebruiken voor onze hobby's. Die van mij is natuurlijk quilten. In mijn quilts gebruik ik ook andere spulletjes zoals kralen, metalen hangertjes, knoopjes en lintjes. En op de beurs zie je van alles. Ik ben net als de rest thuis gekomen met een heleboel leuk spulletjes en ideetjes. Ik ben dit weekend al bezig geweest met het een en ander uit te werken. Ik kan niet stil zitten. De handen moeten bezig zijn. Ik heb het boek gekocht van Eline's Huis want daar stonden van die leuke hebbedingetjes in, die zo te maken zijn.
De hartjes die op de foto staan komen hier uit.
Zie hier de boodschappen die gedaan zijn op de Kreadoe. Kraaltjes,lintjes, een borduur pakketje en oja een uitstekers om koejes te maken. Daar kom ik nog wel eens op terug waarom ik dat gekocht heb.

Schaaltje met knoopjes en hangertjes. Kleine vlindertjes, schaartjes, sleuteltjes en de Kerstman.

Quilts maken is erg leuk, het is meestal een vrij groot project om te maken. Dus tussendoor vind ik het leuk om kleine dingetje te maken. In dit boek staan geweldige leuke en gemakkelijke projecten om snel te maken. Dit is haar eerste boek en haar tweede ligt ook al in de winkel. Echt een aanrader voor wie het leuk vindt te knutselen met stof, lint, klei, stempels, borduren enz.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA