Doorgaan naar hoofdcontent

Affairs of the heart - blok 2



Na wat knip en plak werkzaamheden is blokje 2 van affairs of the heart en overtrekken van patroon op stof klaar.
De naaimachine stond nog op de tafel dus direct maar gefestoneerd en gestikt.
Want deze quilt ga ik helemaal maken op de naaimachine.
De vouwen moeten er nog uit gestreken worden maar hier is het eind resultaat.


Oeps foute foto. Hier moet ik hem nog festoneren.
Poging 2.


Blokje 3 is al uitgeprint. Nu de rest nog. Tekenen, knippen, stof uitzoeken en plakken.
Maar ja het blokje moet nog even wachten. Morgen wordt het hem niet, dan staan er kerstprojectjes met hun voorbereidingen op het schema. Samen met mijn moeder ben ik bezig om leuke betaalbare, in een 1 of 2 uurtjes kant en  klaar projectjes, samen te stellen. Deze kunnen dan gemaakt worden in de week 47.
 De hele week is het dan mogelijk om bij mij naar binnen te lopen voor deze leuke workshops en deze dan gezellig met zijn allen te gaan maken. En hier horen voorbeelden bij, dus leuk leuk!!!
 Ik zal ze spoedig laten zien.

Groetjes Miranda


Reacties

  1. Hij is zeker mooi geworden. Qua vorm en kleuren lijkt het een beetje op de taart van Marguerita toch?

    Ik vind dat jij hele leuke dingen maakt, leuk om ideetjes op te doen.

    Succes verder.

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda wat een mooie spulletjes maak je, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk word dit, en je bent best handig zo met de naaimachine.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat worden de blokjes mooi zeg!!
    Zo knap op de naaimachine.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een super gave kleuren en het stikel komt zo mooi uit op het geheel. Ik ontdek steeds meer op je blog Miranda, inderdaad leuk dat combineren van stof en vilt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA