Doorgaan naar hoofdcontent

Gezellig bij kletsen


 Vanmorgen heb ik snel de spulletjes bij elkaar gepakt die ik mee wilde nemen naar zus lief.
Ja zelfs de hond BJ ging mee, we moesten even naar Sneek. Onder het auto rijden houdt BJ mij goed in de gaten en zo af en toe duwt hij zijn neus tegen mijn arm aan, zo van "geef eens een aaitjes vrouw". Aangekomen, sta ik voor een dichte deur. He, we hadden toch vanochtend afgesproken. Gelukkig daar komt ze aan rijden, ze moest even wat boodschapjes doen. Snel koffie gezet en aan de slag gegaan met onze werkjes. 


Judith is aan het doorpitten van de halloween panel die ze bij mij vandaan heeft.


Even een fotootje over de schouder heen nemen. Het ziet er goed uit judith!.


Zelf heb ik vanochtend een red stitchery patroontje overgenomen op stof. 


Het is de bedoeling dat als het klaar is, het in een borduurring gaat met een lint aan de bovenkant, om het op te hangen. 


Het werkje van Belle en Boo in vilt is zo ver klaar. Het omstikwerk bedoel ik. Nu moet ik nog bedenken wat ik erom heen ga doen. Het blokje is 30 bij 30 cm. 


Oja, ik vergeet te vertellen dat de foto van BJ bovenaan de blog waarom hij zo mooi omhoog in de boeken kast van judith kijkt. Dit kan hij de hele ochtend volhouden namelijk. Judith heeft een kat Fester en BJ vindt katten ontzettend leuk. Meestal wil Fester daar in de kast zitten alleen vanochtend niet. Maar BJ denkt je weet maar nooit. Ha ha.

Groetjes Miranda





Reacties

  1. Gezelligom met je zus te quilten, ik heb alleen 2 broers en daar zie ik mezelf nog niet mee quilten;-))wat een leuk blok van belle..Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je stitchery. En dan het idee om hem in een borduurring te doen. Super.
    Judith schiet ook lekker op, voordat je het weet is het halloween.
    Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je Belle en Boo helemaal te gek vind. Dat gezichtje is zooooo mooi.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om samen met je zus te quilten. Wat een leuke stitcherie en het viltwerk vind ik ook al zo mooi. Leuke foto van BJ.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA