Doorgaan naar hoofdcontent

De handwerkbeurs

De handwerkbeurs was super groot en fantastisch om overheen te slenteren.
  We zouden met zijn drieen gaan, maar mijn zusje ging door omstandigheden niet mee. Hierdoor zijn we een dag eerder gegaan en hebben we de beurs in plaats van vandaag ( zondag ), gisteren bezocht. 
We gingen vroeg op pad om zo de hele dag mee te kunnen nemen. Wat ging ermee. Nou de tomtom voor de route een tas met wat brood en drinken en niet te vergeten een goed gevulde portemonnee. Ha ha.
Hier mijn aankopen. Ja, ook ik kan al die mooie stofjes niet laten liggen.

zachte kleuren

hele felle kleuren en het zwarte lapje hoort bij deze stofjes.

rozen stofjes

gewoon omdat ik ze mooi vond.
En omdat mijn zusje niet mee kon, hebben mijn moeder en ik voor haar ook een aantal super mooie stofjes uitgezocht. Deze stofjes hebben we later die dag nog even bij haar langs gebracht. Jawel, ze was er super blij mee. 
Ze heeft de foto van haar stofjes al op haar blog staan.  http://quiltsjudith.blogspot.nl/

Maar ook dit heb ik gekocht op de beurs.

Ik heb geloof ik wat met vogels. ;0D

knopen kan ik niet weerstaan. Zijn ze niet mooi?

OUD !!

Op dit moment mag ik graag in oude tijdschriften en boeken neuzen. En daar vind ik het één en het ander aan geweldige mooie patronen en tips in.

Dit boek uit 1977 heb ik gekregen van Ingrid. Zij vond dat het echt iets was voor mij. Nou ze had gelijk. Er staan geweldige applicaties in. Alle patroondelen staan op ware grootte dus daar ga ik vast en zeker iets eens van uit proberen.
Dankjewel Ingrid voor dit mooie boek.




Morgen de uitslag van de GIVE AWAY .


GROETJES MIRANDA

Reacties

  1. Heej ik heb je gisteren niet gezien wat jammer!!
    Leuke buit laat je zien! Dat boek heb ik ook, en nog 3 uit die zelfde serie, 2 over borduren en ik geloof eentje over kwasten en koorden..
    Noflike snein, maar lekker stofkes aaie ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes!!! Ik had ook graag gegaan, maar ik ging al naar L'aiguille en fête in Parijs. Dat was ook heel leuk!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je buit heeft een hoog aaigehalte. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen hebben jullie genoten op de beurs. En je hebt jezelf en je zusje lekker verwend met mooie lapjes. Vonden jullie het ook zo druk ?
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ik was er gisteren ook maar ja ik ken je niet weet dus ook niet wie ik moet zoeken ,maar je hebt prachtige inkopen gedaan heel erg leuk.
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stofjes heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht dat ik erg was!! hahaha...
    Ben vandaag naar de handwerkbeurs geweest en heb ook heeeeeeellll wat gekocht.
    groetjes Marguerite
    Zal het morgen op mijn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super wat ben je goed geslaagd, prachtige stofjes heb je weten te scoren. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie dingen heb je gekocht en dan die stofjes gaaf
    moet volgende keer de lange reis naar Zwolle maar eens nemen
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA