Doorgaan naar hoofdcontent

Let op!!!

LET OP ! LET OP ! LET OP !


Voor degenen die volgende week een workshop of op de bee komen moeten rekening houden dat de Ugolaan ( rondweg) de hele week vanaf 4 nov. tot 7 nov. eruit ligt. Er is dan waarschijnlijk één ingang open om bij mij te kunnen komen. Ik weet niet van welke kant ze beginnen. Het kan vanaf Sneek zijn maar ook vanaf Leeuwarden.
Volg de borden.
Kom je er niet uit waar je langs moet, bel me dan maandagochtend, want dan heb ik kunnen zien hoe de situatie bij de weg is. Dan kan ik eventueel uitleg geven hoe je bij me moet komen.


De Noordpool.

 Al de huisjes en de kerstman met slee en rendieren zijn klaar.
Het was wel even een puzzel om de blokken aan elkaar te naaien maar het is me gelukt.
Sommige blokken moesten ingekort worden,bij de andere blokken was ik blij dat ik ruime naadtoeslag had aangeknipt. Pfff
In deze quilt heb ik zowel de needle turn techniek als de festonsteek gebruikt. De naaimachine is alleen gebruikt om de blokken aan elkaar vast te naaien.

De rand er omheen was zo gepiept. Het zijn allemaal verschillende blauwe blokken van 12 bij 12 cm. Nu nog dubbelen en doorpitten. En dan komt, vind ik, het leukste en dat is het versieren van al die leuke huisjes met kraaltjes, borduursteekjes en knoopjes enz.
De bakken met deze geinige spullen staan al achter mij maar die zullen nog even moeten wachten.

Met de Love Entwined quilt ben ik nog precies bij de vaas waar ik een week terug ook was.  Misschien lukt het me aankomende zondag de eertse vaas door te festonneren. Het zou dan heerlijk regenen die dag dus heerlijk naaimachine weer.

Prettig weekend.

GROETJES MIRANDA

Reacties

  1. Wat een leuk quilt is dit. Erg mooie en kleurrijk.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op wat is dit een mooie en vrolijke quilt. Ik vind de scheve huisjes zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat worden die huisjes toch leuk.
    Ik zag de borden staan dat de weg afgesloten is. Bij ons zijn ze ook lekker bezig. Precies de enige en kortste weg met de fiets naar het centrum ligt eruit. Nu moeten we kilometers omfietsen. Heerlijk met de regen en wind van de laatste dagen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk, al die verschillende fantasie huisjes. Echt een gezellige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo hoppend van de ene blog naar de andere bij jou gekomen, wat een enige huisjes! En verder andere blogjes gelezen prachtig die Love entwited. Zo heel anders met deze kleuren prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOL, de weg naar de Noordpool gaat dit jaar met een omweg! Ik wens jullie een heerlijke workshop en/of bee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat een leuke quilt.
    En je LE ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA