Doorgaan naar hoofdcontent

Handwerk beurs Zwolle


Afgelopen zaterdag zijn we met ons vieren naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Prachtig en rustig weer hadden we de heen en terug weg. Het was super gezellig en ik ben vele bekenden tegengekomen. Hier en daar even gekletst met de eigenaren van de verschillende quilt winkels die er stonden. Heel veel gezien en een paar aankopen heb ik dan ook gedaan ja. Van een mooi boek, (gewoon voor de heb) tot stofjes. Voor de zwart/witte stofjes heb ik al een bestemming. Daar valt het stofje met mijn grote vriend erop niet onder, maar dit kon ik helaas niet weerstaan om niet mee te nemen. Zo vaak kom je de border collie niet tegen op stof. De fel gekleurde stoffen, de zakjes verf om stof te verven, het gemêleerde draad, de quilt hanger en zelfs de bol donker blauwe wol heb ik gekocht met een bepaalde bedoeling. Dit keer viel het mee met de impuls aankopen. Iets wat je heel erg kan hebben  op een beurs als deze.
Nu gauw aan de slag want morgen komen we weer bij elkaar, te weten de dames van  "de verknipte froulu". Met lege handen zitten en niks doen is natuurlijk geen optie. Met het voorwerk ben ik al bezig en er moeten nog een paar kleine dingetjes gebeuren en dan kan het in de mand om het verder af te maken op de quilt bee van de verknipte froulu.

GROETJES MIRANDA



De volgende datums voor workshops zijn bekend en staan in de webwinkel onder de gele button aan de rechter kant of klik op deze link. Hobbyshopfugeltsje.nl

- Wat kan mijn naaimachine allemaal              Zaterdag 27 februari 2016
- Schort maken                                                    Zaterdag 26 maart 2016 
                                                                                en dinsdag 12 april 2016
Naaimachine hoes                                             Dinsdag 15 maart 2016

Aanmelden voor deze gezellige en creatieve workshops is nog mogelijk


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA