Doorgaan naar hoofdcontent

Even wat orde op zaken stellen

Doordat de technische problemen blijven bestaan met het produceren van de Quiltinspiratie zal deze de komende tijd niet meer in jullie mailbox vallen.
We blijven zoeken naar een oplossing, maar voor nu is de Quiltinspiratie te lezen via deze blog.

Zo kunnen jullie gratis de "Everything Else” applicatiepatronen van de maand via deze manier blijven downloaden.
De bedoeling is, dat er 1x in de maand op de eerste dag van de nieuwe maand een Quiltinspiratie hierop te lezen zal zijn.
Met een tekst, informatie over de komende cursussen/workshops die maand en de gratis te downloaden patronen.

Hier zal de nieuwe link van de "Everything Else” applicatiepatronen ook te vinden zijn.
Ook op de donderdagen probeer ik een blogbericht te publiceren. Deze kunnen gaan over mijn nieuwe patchwork-/quiltprojecten, waar ik op dat moment mee bezig ben. Hoe kom ik op het idee, welke materialen gebruik ik ervoor, de verwerking hiervan of ik heb een interessante, creatieve blog van iemand anders, die ik graag met je wil delen. Maar ook de leuke evenementen waar ik graag naar toe ga. Dus ben je nieuwsgierig naar dit alles, hou deze blog dan goed in de gaten.

OF...... volg mij op de nu komende social media. 

Sneakpeeks en de nieuwe blogberichten worden ook de wereld ingegooid via mijn Facebook en Instagram accounts.
Wil je graag op deze manier op de hoogte gehouden worden, dan kan dat door mij te gaan volgen op deze social media. 
Natuurlijk zijn er ook onder jullie, die dit niet op deze manier willen of kunnen, maar toch zo af en toe willen kijken, wat ik op Instagram of Facebook plaats. Dat kan ook hoor. No Problemo!
Klik dan op de links (dit zijn de in vet gedrukte paarse letters) die in de blogberichten zullen staan of op de desbetreffende pictogrammen onderaan in mijn webwinkel. 
Ik hoop jullie op één of op meerdere social media te blijven ontmoeten.

GROETJES MIRANDA



Reacties

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA